maanantai 27. toukokuuta 2013

Opintojen aloitus

Tästä se alkaa, monivuotinen aikomus pätevöityä myös opettajaksi konkretisoitui lauantaina Oulussa ammatillisen opettajakorkeakoulun avauspäivässä.

Sain aloituspäivästä irti sen, mitä tulin hakemaankin - alkupotkun ja -innostuksen. Alkuperäinen ajatukseni nautiskella opinnoista kolme vuotta koki kyllä hiukan tapapakkia, kun totesin, että ensimmäisen lukuvuoden aikana puolet opinnoista on melkein automaattisesti tehty, jos ei ihan laiskaksi heittäydy. Taidan kypsytellä Hopsia vielä vähän. Kansainvälinen harjoittelu jäi erityisesti mietityttämään - jos iskisi kaksi kärpästä samalla iskulla ja hoitaisi tuon ruotsin kielenkin sujuvaksi.

Innostuksen huumassa korkkasin sunnuntaina esittelykeskustelualueen ja tein oman esittelyni Optimaan - oli ilmeisesti sen verran paksua tekstiä että hävisi sieltä maanantai-iltaan mennessä:) Siitäpä muistuikin mieleeni Optiman ihanuus, että kirjoita pitkät tekstit aina ensin muualla ja SÄILYTÄ VARMUUSKOPIO JULKAISEMISEN JÄLKEENKIN! Ei huvita siis muita tehtäviä tehdä kahteen kertaan!

Faceen perustaamani ryhmään on Säde jo ehtinyt, joten ilmeisesti esittäytymiseni on hetken verran ollut Optimassa näkösällä - ryhmä nimi kun oli vain siellä julkaistu.

1 kommentti:

  1. Se on hirmu tärkeää, että ryhmään sattuu muutamia sinunkaltaisia, jotka haluavat alkaa heti ujostelematta tekemään jotain, mikä osallistaa muitakin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi