keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Voihan Kyvyt.fi

Tänään yritin muistella Kyvyt.fi:n toimintaa ja käyttöä - aika laihoin tuloksin. Sentään osasin Jannelle lähettää kaveripyynnön. Vaatii vielä aika paljon näpyttelyä. Muistaakseni sain sen selätettyä viimeksi, mutta nyt se on yhtä sekavan näköistä kuin eka kerrallakin. Onneksi konsultti asuu samalla työpaikalla.

Olen ainakin sata kertaa käynyt katsomassa esittäytymisfoorumia - josko sinne olisi tullut jo seuraavia rohkeita esittäytyjiä - vai onko heidänkin tekstinsä kadonneet jonnekin Optiman kitaan. Kirjoitin oman esittäytymiseni uusiksi, mutta taidan uskaltaa julkaista sen vasta sitten, kun se myös siellä pysyy.

1 kommentti:

  1. En ihmettele, vaikka kyvyt haihtuu hiljasuudessa pois, niin harva sen on ottanut vapaaehtoisesti käyttöön...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi