torstai 13. kesäkuuta 2013

Ensimmäinen (tai oikeastaan toinen) AC-Pöllöryhmä

Alkuillan paniikki ja ahdistus vaihtui rauhoittuneeseen ja leppoisaan mieleen mielestäni todella onnistuneen AC-ryhmätapaamisemme jälkeen. Mikä sessiosta teki sitten niin onnistuneen? Sen lisäksi, että kaikki olivat valmistautuneet sovitulla tavalla, tuntui, että löysimme yhteisen sävelen työn eteenpäin viemiseksi. Huomasin nyt myös selkeästi sen, kuinka erilaiset taustamme tuovat voimaa yhteistyöhön. Osalla on laajat taustatiedot ja osalla paljon käytännön kokemusta. Dialogin ominaisuuksiin nyt perehtyneenä sanoisin, että dialogimme oli erittäin onnistunutta. Kaikki saivat tilaa sanoa mielipiteensä ja ilmapiiri oli avoin ja ystävällinen sekä toisia kunnioittava. Tästä on mukava jatkaa.

1 kommentti:

  1. Kuulostaa hyvältä. Skeptisenä luonteena odotan vielä sellaista kommenttia, jossa joku sanoisi, että "nyt meni kyllä pienryhmätyöskentely läskiksi..." Vielä ei ole näkynyt sitä kommenttia.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi