Toki paljon asiaan vaikuttaa työtilanne – tällä hetkellä se joustaa, joten opiskelu on mahdollista työn ohessa. Tilanne voi toki muuttua siinä vaiheessa, jos työn vaatimat ponnistelu kasvavat kovasti ja opiskeluaika alkaa päättyä. Pidän tärkeänä myös tavoitteen saavuttamista, joten jos opinnot venähtävät kolmannen vuoden lopulle, niin opiskelu voi kääntyä hyvinkin pinnalliseksi. Olen kuitenkin työskentelytavaltani aikaansaava ja tavoitteellinen, joten en usko tämän skenaarion toteutumiseen.
Eniten hyödyn ryhmän antamasta tuesta opinnoissa. Se näkyy esimerkiksi siinä, että ennen opetustuokioitten suunnittelupalavereja asia voi olla hyvinkin sekava omassa päässä, mutta aika nopeasti löydämme yhdessä sen punaisen langan.
Mutta nyt lompsin lomalle…tapaamisiin elokuussa.
Joten arvaisin, että sinun tekemisen rytmillä opinnot eivät veny kolmelle vuodelle, ellet niin halua.
VastaaPoistaSuorittaminen sinänsä on ok, jos suorittaminen on laadukasta ja osoittaa asiallisesti tavoitellun osaamisen ;)