sunnuntai 9. kesäkuuta 2013
Tuloksia muhimalla
Oppimiskokemus-kirjoitelma sai tekeytyä tähän päivään asti aivojen perukoilla ja niin vain sain sen sitten ”tulostettua” paperilla parissa tunnissa jalkapalloturnauksen lomassa. Taas tuli toteennäytettyä se konsti, että antaa muhia rauhassa, niin tulos syntyy melkein itsekseen. Enää ei kovasti edes tule stressattua tekemättömien töiden takia – asioillahan on tapana järjestyä.
Nyt sitten täytyy alkaa tutustumaan APE3 päivän materiaaleihin, että tiistain tapaamisessa ryhmän kanssa saadaan jo jotain konkreettista aikaan.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Yleensä opetuspuolen ihmisillä ei ole pulaa näistä tarinoista... ;)
VastaaPoista