sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Tuloksia muhimalla


Oppimiskokemus-kirjoitelma sai tekeytyä tähän päivään asti aivojen perukoilla ja niin vain sain sen sitten ”tulostettua” paperilla parissa tunnissa jalkapalloturnauksen lomassa. Taas tuli toteennäytettyä se konsti, että antaa muhia rauhassa, niin tulos syntyy melkein itsekseen. Enää ei kovasti edes tule stressattua tekemättömien töiden takia – asioillahan on tapana järjestyä.

Nyt sitten täytyy alkaa tutustumaan APE3 päivän materiaaleihin, että tiistain tapaamisessa ryhmän kanssa saadaan jo jotain konkreettista aikaan.

1 kommentti:

  1. Yleensä opetuspuolen ihmisillä ei ole pulaa näistä tarinoista... ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi